Najbolj pogosta vprašanja
- Domov
- Najbolj pogosta vprašanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Vsaka stranka je pred nakupom dolžna si prebrati pogoje nakupa in reklamacijski postopek. V kolikor opravite naročilo na spletni strani ali poravnate naš račun obvezno preverite, da se strinjate z vsemi pogoji. V kolikor si pogojev niste prebrali, nosite odgovornost sami.
Ponudnik je podjetje s sedežem v UK in je dolžno spoštovati samo zakone UK. Prodajajo se artikli izključno po spletu. Ponudnik nima fizične trgovine, ampak samo spletno prodajo. Vsaka stranka zavestno sodeluje s tujim podjetjem že pri plačilu računa.Kljub temu, da je stran tudi v Slovenskem jeziku, ponudnik ni dolžan upoštevati nobene slovenske zakonodaje. Stran je večjezičina in ni namenjena samo Sloveniji. Na računu, ki ga je stranka prejela je napisano, da stranka s plačilom soglaša z vsemi pogoji poslovanja ponudnika.
Garancijo se lahko uveljavi samo takrat, kadar računalnik ne deluje, se ne prižiga, nima kontakta ali stika. Garancija velja samo za delovanje elektronike računalnika. Ponudnik ne odgovarja za programsko opremo, razne izgovore kupil sem računalnik, zaradi tega programa in podobno. Ponudnik ne odgovarja za programe in za to se mora kupec sam pozanimati pred nakupom. Vi ste meni rekli ali obkjubili to… Kdo je kaj rekel ne šteje. Šteje samo.pisno zagotovilo kupca uradno poštempljano, kjer obljubi kupcu določeno funkcionalnost. Nedelovanje programa ni nedelovanje računalnika. Če imate zastarel računalnik, kateremu Apple blokira uporabo novega operacijskega sistema, je potrebno kupiti novejšega. Če računalnik deluje počasneje zaradi starosti, je potrebno kupiti močnejšega. Za tovrstne reklamacije odgovarja samo APPLE zakaj je zaklenil uporabo novih programov.
Sklicevanje na 43 člen zvpot pravice do premisleka v 14 dneh se pri prodaji rabljenih računalnikov in opravljeni storitvi zavrže. Stranka nima pravice ustvarjati poslovno škodo ponudniku po zakonu. Pravice do premisleka pri opravljenih storitvah ne veljajo, kot tudi ne pri nastalih stroških.
V primeru, da želi stranka odstopiti, ji ponudnik lahko ponudi odstop. Stranka je dolžna v celoti poravnati vse nastale stroške pri delu, rezervaciji, umik računalnika iz oglasov na njeno željo in rezervacijo se obračuna kot storšek ponudnika. Stroške se obračuna po rednih cenikih. Ponudnik ni dolžan brezplačno nastavljati računalnik po želji stranke. Stroške, ki so nastali zaradi njenega naročila mora poravnati, nato lahko zahteva vračilo preostalega zneska.
Vse cene na spletni strani so brez DDV-ja, ki ga ne zaračunavamo. Za fizične osebe je to 22% ugodnejša cena od vseh lokalnih ponudnikov. Za podjetnike pravtako ugodnejša cena. Originalen račun pa lahkopodjetniki uveljavite kot strošek.
Po naročilu v spletni trgovini bo računalnik iz najbližjega skladišča vašemu kraju odposlan v najkrajšem možnem času. Uporabljamo dostavne službe DPD, in DHL. Po dogovoru vam računalnik lahko dostavi tudi naš agent ali ga dostavimo enemu izmed servisov s katerimi sodelujemo in prevzem opravite pri njih.
Konstantno se trudimo da reklamacij pri nas ni. Kljub prodanim tisoč in več računalnikov, še nismo imeli primera okvare. Kljub temu je v primeru reklamacije potrebno le-to poslati pisno in nikakor ne po telefonu, sms-u ali podobno. Potrebno je upoštevati smernice pri reklamiranju artikla. Vse reklamacije, ki ne bodo upoštevale smernice bodo ignorirane in zavržene.
a.) Pošljete e-mail na info@appleservis.si (reklamacije po telefonu niso veljavne) z natančnim opisom, kaj je razlog reklamacije, opis okvare ali podobno.
b.) Priložite račun ali predračun kupljene naprave, kjer je razviden datum nakupa
c.) Pošljete računalnik na popravilo na sedež podjetja v UK.
d.) Imate pravico do nadomestnega prenosnika macbook pro 13
e.) Prodajalec ima v skladu z zakonom rok do 60 dni, da odpravi napako.
9. V primeru, da kupec naprave ni uporabljal v skladu s smernicami se garancija za napravo razveljavi. Garancija ne velja za poškodbe, tehnične poškodbe, programe, sowtware, lepotne naknadno ugotovljene napake, udar strele, kratek stik, politje, inštalacije piratske programske opreme, vposeg kakšnega drugega servisa v napravo. V teh primerih se garancija nemudoma razveljavi. Garancija pravtako ne krije slovenskih zakonov po zmišljevanju.
Garancija artikla ni vezana na dejstvo kolikokrat ste prižgali napravo in to ni ugovor s katerim bi upravičili garancijo. Računalnik nima števca in je namenjen uporabi. Zato imate garancijsko obdobje v katerem morate natančno pregledati uporabnost računalnika. Garancija je vezana na časovno obdobje od dneva nakupa dalje, ne glede na dejstvo ali ste računalnik prižgali samo enkrat, dvakrat ali trikrat.
Stranka mora ob prevzemu natančno pregledati vse morebitne poškodbe kot so zlomljeno steklo ekrana, praske po ekranu, poškodbe ohišja itd … Poškodbe niso vključene v garancijo, zato morate ob prevzemu vse natančno pregledati. Pri poškodbah velja pravilo videno/kupljeno in tukaj prodajalec ni dolžan upoštevati potrošnikove pravice do vračila poškodovanega blaga.
Prodajamo izključno originalne Apple naprave, kar v praksi pomeni, da imajo specifikacije, kot jih je Apple prodajal kupcem za dosti višjo ceno. Torej računalnik deluje tako hitro, kot je to Apple tovarna omogočila kupcem.
Pred nakupom se prepričajte ali Apple računalnik sploh zadovoljuje vaše potrebe pri delovanju različnih programov, operacijskih sistemov, gonilnikov in podobno. Prodajalec ne nosi odgovornost za delovanje računalnika in vsaka reklamacija na tem področju bo zavrnjena.
V primeru da potrebujete močnejši računalnik vas lahko usmerimo na pooblaščeni servis, kjer vam bodo računalnik proti plačilu nadgradili v željene specifikacije.
Vsako napravo, ki je kupljena pri nas mora kupec v obdobju 6 mesecev pripeljati na servis na redno čiščenje in menjavo termalne paste. V obdobju, ko je naprava še v garanciji. Le tako lahko ponudnik zagotovi 100% brezhibno in dolgotrajno delovanje naprave. Skrb za delovanje naprave nosi kupec sam, saj je odgovoren za redno vzdrževanje naprave. V kolikor kupec ne vzdržuje naprave in ne opravi rednega servisa v sklopu garancijske dobe, se garancija takoj razveljavi.
Refurbished računalniki so rabljeni računalniki, ki so obnovoljeni, torej lahko vsebujejo kakšne praske ali kakšne druge kozmetične pomanjkljivosti. Zato vsaka stranka pred prevzemom si osebno ogleda računalnik in ga prevzame. Računalnike se kupuje po načelu videno kupljeno. Garancija ne velja za lepotne ali kozmetične napake, ki stranko začnejo motiti po nakupu. Velja zgolj za delovanje računalnika oziroma za delovanje celotnega hardware-a.
- Garancija ne vključuje softwarske napake, ker stranki ne delujejo programi ali podobno. Za software prodajalec ni odgovoren, pravtako ni dolžan stranki upoštevati reklamacijo, ker ima težave z uporabo samega sistema. Garancija velja za hardwarska popravila. V kolikor stranka potrebuje pomoč pri inštalaciji ali uporabi kakšnih programov ali igric, lahko naroči programersko storitev.
- Serija računalnika naprimer late 2015 ne opisuje dejanske starosti računalnika. Saj Apple ne proizvaja vsako leto druge serije. Vsaka serija se prodaja po več let. Tako se še danes prodaja 2019 serija intel imacov kot nove naprave. Pravtako je lahko late 2015 kupljen v letu 2018, ko je bila serija opuščena.
- Garancija ni vezana na izgovore kolikokrat ste računalnik prižgali (npr. sem samo 3x prižgal), garancija je vezana na časovno obdobje in ko poteče, ne glede na dejstvo kolikokrat ste računalnik prižgali prodajalec je dolžan popravljati računalnik samo v sklopu garancijskega obdobja.
- Prodajalec po opravljenem nakupu ne vrača denarja, ker gre za rabljeno računalniško opremo kupljeno po načelu videno kupljeno. Garancijo lahko izkoristite za popravila kupljenega računalnika v skladu s pogoji popravila, ki veljajo pri prodajalcu. Če se stranka po nakupu premisli prodajalec ni dolžan vrniti denar in vzeti nazaj računalnik.
- Ob nakupu računalnika prodajalec ni dolžan prenašati podatke s starega računalnika. Ta storitev se posebaj obračuna. Pravtako ni dolžan inštalirati operacijski sistem. Gre za storitev, ki se posebaj obračunava.
- Kupec mora skrbeti za ustrezno uporabo izdelka, ga redno čistiti, menjavati termalne paste in skrbeti za računalnik, kot predpisujejo smernice uporabe in splošni pogoji. V času garancijske dobe, kupec mora vsaj 1x pripeljati računalnik na redni servis.
- Vsi računalniki so oblepljeni z nalepko WARRANTY v primeru odstranitve te nalepke bodisi s strani kupca ali kakšnega drugega servisa, se garancija nemudoma razveljavi. Nalepke so zalepljene tako z zunjanje strani, kot tudi z notranje.
- V primeru reklamacije, mora stranka narediti reklamacijo v skladu s splošnimi pogoji in zakonodajo in nikakor ne z grožnjami ali izsiljevanjem…. Stranka se mora držati spodaj navedenega postopka reklamacije. V primeru, da se ga ne drži prodajalec ni dolžan nuditi garancijskega popravila.
- Računalniki iz naše ponudbe so uradno namenjeni MACOS operacijskemu sistemu. Ponudnik ni odgovoren za težave z uporabo drugih operacijskih sistemov ali programov, ki niso originalna Apple programska oprema. Inštaliranje operacijskega sistema Windows, ki ga ne inštalira ponudnik, ampak kupec sam izniči garancijo. V primeru, da windows dela težave, nam priložite račun za inštalacijo sistema na našem servisu. strank
Ljudje velikokrat napačno razumejo razliko med serijo in letnico proizvodnje. V kolikor v “About this Imac” piše recimo “Late 2015”, najbolj pogosto to ne pomeni, da je računalnik kupljen 2015 leta. Ta serija je bila v prodaji skoraj do januarja 2018, ko je prišel ven model “Late 2017”.
Apple verjetno ne odvrže vsako leto celotne zaloge iz vseh skladišč na svetu? Torej se serije prodajajo po več let. Tudi v letu 2023, se prodajajo late 2020, kot nove zapakirane naprave.
Serija pri nakupu nikakor ni pomembna, ampak specifikacije. Vsako leto imate različne modele od 15000 eur pa vse do 10.000 eur.
V kolikor vzamete računalnik letnik 2013 z najboljšo specifikacijo, bo le-ta še vedno precej močnejši od klasičnega i5 imaca letnik 2019 ali 2020.
To kar Apple zaklepa operacijske sisteme naj vas ne skrbi, saj se vse naprave od letnika 2007 dalje, lahko enostavno odklene in potem podpirajo zadnje operacijske sisteme.
Vam je prenehal delovati windows, photoshop ali podobno? Ponudnik vam pri prodaji računalnika ne prodaja “All inclusive storitev doživljenjske podpore in brezplačne inštrukcije”. Garancija velja samo za delovanje naprave, ko se le-ta ne prižiga več. Za vse ostale vrste pomoči morate naročiti pisno storitev on-line pomoči ali servisa. Delo se obračuna po rednem ceniku.
V primeru da imate težave z računalnikom ali tablico se obrnete na pogodbenega serviserja, ki za slovensko in hrvaško tržišče skrbi za naše stranke. Servis se lahko opravi bodi na vaši lokaciji, domu ali pa napravo po naročilu prevzame in jo dostavi ko je napaka odpravljena. Pisarne, ki bi bila namenjena samo slovenskemu tržišču nimamo več.
Dolgo smo bili eno od vodilnih podjetij v Sloveniji za uvoz Apple računalnikov, ampak zaradi situacije v državi Sloveniji, izkoriščanja podjetnikov in premajhnega deleža trga smo se odločili, da delujemo samo še na mednarodnem trgu, kot mednarodno podjetje.
Smo edini na Balkanu in eni redkih v Evropi, ki znamo opravljati profesionalne nadgradnje računalnikov (menjave integriranih procesorjev, ramov, grafike in podobno.
Tveganja nakupa torej nimate.Skoraj identično kot bi poslovali s slovenskim podjetjem. Večje tveganje imate pri nakupu v Sloveniji, saj so slovenski zakoni polnih lukenj, koliko je neplačnikov in nepoštenih podjetnikov v Sloveniji, pa veste tudi sami.